Mikor kiderült, hogy a banknak nem érdeke, hogy a saját ügyfelével korrektül bánjon, gondoltam szólok a PSZÁF-nek, hátha történik valami. Rosszabb már úgysem nagyon lehet a dolog:
Tisztelt PÁSZF!
Az alábbi levelet [értsd az előző levél, szó szerint] küldtem el az FHB panaszosztályára, ahonnan szeptember végén kaptam egy semmitmondó választ, az ügyvezető igazgató és jogtanácsos aláírásával. Kérem az eset kivizsgálását - különös tekintettel arra, hogy a leírt viselkedés többé-kevésbé általános eljárás náluk és messze nem egyedi eset. Egyúttal kérem Önöket arra is, hogy próbáljanak meg a hitelkérelmek eljárásában olyan formában módosítást kieszközölni, hogy a bankok garaciákat adjanak a korrekt és jogkövető magatartás tanúsítására.
A banki eljárás nagyjából megfelel a ptk. 76 szerinti idézetnek: "... szándékos magatartása más jóhiszemű személyt alapos okkal olyan magatartásra indított, amelyből őt önhibáján kívül károsodás érte."
Köszönettel, stb..